ENG

Občine partnerice z območja Haloz so s projektom razvijale skupno blagovno znamko Haloz, s katero želijo
prodreti na širše trge. V turizmu je izrednega pomena povezovanje in postopna gradnja prepoznavnosti
območja s povezovanjem ponudnikov, nastanitvenih kapacitet, prepoznavanjem in urejanjem dejavnosti za
aktivno preživljanje prostega časa turistov. Del aktivnosti projekta je namenjen pripoznanju skupnih točk in
zmogljivosti občin, izobraževanje turističnih vodnikov in sommelierjev, drugi del aktivnosti pa se osredotoča
na aktivno promocijo dejavnosti ponudnikov in spodbujanju njihovih zmogljivosti v skupno celoto. Cilji projekta je vzpostavitev enotne blagovne znamke, ki bo preko promocije omogočala razvoj območja in nova delovna mesta ter spodbujanje razvoja samooskrbnih verig.

Živijo, moje ime je EMA, kako ti lahko pomagam?

Preskoči na vsebino
Evropska sredstva
Pregled zasebnosti

To spletno mesto uporablja piškotke za boljšo uporabniško izkušnjo na naši spletni strani.

Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot je prepoznavanje vas, ko se vrnete na našo spletno stran in kot pomoč naši ekipi, da prepozna, kateri deli spletnega mesta so za vas najbolj zanimivi in uporabni.

Več o varstvu podatkov si preberite tukaj.