Spoznajte TOP 20 projektov za 20 let Slovenije v EU.

14.05.2024

Dobili smo zmagovalce pilotnega projekta Šola odprte kohezije v šolskem letu 2023/24

V petek, 10. maja 2024, smo v dvorani sv. Frančiška v Kopru obeležili zaključek projekta Šola odprte kohezije v Sloveniji. Dogodek je bil poln navdušenja in ponosa, saj so se zbrali dijaki in dijakinje iz vseh sodelujočih srednjih šol, ki so skozi projekt pridobivali dragocene izkušnje in znanja.

Na začetku dogodka so zbrane pozdravili mag. Marko Koprivc, državni sekretar iz Ministrstva za kohezijo in regionalni razvoj, Gianmarco Guazzo, idejni vodja Projektne skupine Šola odprte kohezije v Italiji, ter Klavdija Operčkal, nacionalna koordinatorica za komuniciranje skladov EU. Njihovi nagovori so poudarili pomembnost projektov, ki spodbujajo kritično mišljenje, reševanje problemov ter medosebne in komunikacijske veščine.

Po uradnem delu je prisotne zabaval stand-up komik Matic Kokošar, ki je s svojim nastopom poskrbel za smeh in sprostitev.

Dijaki in dijakinje so skozi projekt spremljali izbrane projekte in razvijali svoje kompetence. Njihovo delo in trud so bili nagrajeni na zaključnem dogodku, kjer so bili razglašeni tudi zmagovalci. Priznanja za sodelovanje sta dijakninjam in dijakom podelila vodja strokovne komisije mag. Tina Čuček Šmid in Gašper Kavšek, predstavnik Evropske komisije.

Prvo mesto so osvojile dijakinje in dijaki 3. letnika SIC Ljubljana.
Drugo mesto so zasedli dijaki Srednje tehniške šole Koper.
Tretje mesto pa je pripadlo dijakinjam in dijakom 2. letnika Gimnazije Ormož.

Zmagovalci so za nagrado prejeli tridnevno ekskurzijo v Bruselj, kjer bodo imeli priložnost spoznati delovanje evropskih institucij in nadaljevati z učenjem na mednarodni ravni. Čestitke vsem zmagovalcem!

Iskrena zahvala gre vsem sodelujočim šolam in še posebej dijakom in dijakinjam za njihov pogum in predanost, s katero so se spopadli z izzivi projekta. Veselimo se prihodnjih generacij in njihovih dosežkov!

Foto: Aleš Rosa

Živijo, moje ime je EMA, kako ti lahko pomagam?

Preskoči na vsebino