Namen projekta je doseganje standardov Tehnične specifikacije interoperabilnosti (TSI) za strukturne podsisteme in izpolnjevanje zahtev vseevropskega prometnega omrežja (TEN-T). Poleg tega bo investicija zmanjšala stroške vzdrževanja železniške infrastrukture, povečala stopnjo varnosti prometa zaradi izgradnje podhoda in izvennivojskega dostopa na perone ter zmanjšala negativni vpliv na okolje z upoštevanjem omilitvenih ukrepov in izgradnjo aktivne protihrupne zaščite v dolžini 1,275 km. Prav tako bo vzpostavljen sistem »park&ride«, zagotovljene bodo urejene in varne postaje javnega potniškega prometa (JPP).
V okviru prve etape projekta bodo vgrajeni zmogljivejši elementi zgornjega ustroja, zgrajena bo nova nadkrita peronska infrastruktura ter nov podhod pod vsemi postajnimi tiri, kar bo zagotovilo izvennivojski dostop do novega otočnega perona. Prav tako bo izvedena nadgradnja voznega omrežja ter telekomunikacijskih (TK) in signalno-varnostnih (SV) naprav, kar bo izboljšalo zanesljivost in varnost železniškega prometa. Investicija je ključnega pomena za izboljšanje železniške infrastrukture in bo pozitivno vplivala na mobilnost, varnost in okolje.
Za projekt v skupni vrednosti 43.177.946 evrov bo Kohezijski sklad prispeval 22.813.032,58 evra.