Spoznajte TOP 20 projektov za 20 let Slovenije v EU. Glasujte za naj EU projekt 2024 do 8. maja!

28.02.2024

Šola odprte kohezije: ekipa Boom Boom Glowin’

Ekipa Boom boom Glowin, ki jo sestavljajo dijakinje in dijaki Gimnazije Ormož, so si za spremljanje izbrali projekt Razvoj prenosne krušne peči Glowen. V nadaljevanju predstavljamo njihovo prvo analizo podatkov oz. podatkovno novinarski članek, ki so ga pripravili.

“Naš cilj je izvedeti, kako rastejo manjša podjetja in kaj vse, ter predvsem koliko vztrajnosti je potrebne, da
produkt zaživi. Projekt smo si izbrali tudi za to, da pokažemo podporo domačim, poznanim podjetnikom. Prav tako
želimo ozavestiti javnost o možnostih pridobivanja sredstev iz kohezijske politike, spodbuditi ostala podjetja iz
lokalnega okolja za pridobivanje sredstev EU in ozaveščati o tem, da ima lokalna skupnost koristi od Evropske
unije.”
ekipa Boom boom Glowin’

Kdo bi jedel pico iz krušne peči?

Ko sta v mesecu novembru Gimnazijo Ormož obiskali predstavnici Kulturno izobraževalnega društva Pina in predstavili projekt Šola odprte kohezije, smo za projekt spremljanja izbrali podjetje Glow Seven d. o. o. , ki je eno od lokalnih podjetij, ki je prejelo sredstva kohezijskih skladov. Vonj po pici nas je najbolj pritegnil. Pika na i je bila, da smo na svoji lastni koži preizkusili njihovo peč in seveda pice, ki so prišle iz nje. Ob raziskovanju smo naleteli na problem, saj smo ugotovili, da drugih podatkov, razen višine prejetih sredstev, o projektu ni.
Ubrali smo drugačen pristop, in sicer smo se odločili, da bomo informacije pridobili z intervjujem. Izvedeli smo veliko o njihovem projektu, pečeh in tudi o podjetniku, ki jih je ustvaril. Kot vse najstnike nas je pritegnila tudi ljubezenska zgodba med Gregom in njegovim dekletom, ki imata danes skupaj to podjetje in ga skupaj razvijata.
Podjetje Glow Seven d. o. o. je ustvaril Grega Ivančič, njegova prva želja, da bi bil podjetnik, se je pojavila že v njegovih otroških letih. Želel je biti inovativen in drugačen od ostalih. Začelo se je z različnimi projekti, da je lahko denar vložil v ustvarjanje peči. Največji problem podjetja je bila njegova velikost. Tudi danes je podjetje majhno.
V podjetju dela 11 zaposlenih, kar pomeni, da so v zadnjem letu zaposlili 7 novih sodelavcev, saj so bili v izhodišču v podjetju zaposleni le štirje ljudje. Imeli so zelo veliko konkurenco, ampak stojijo za tem, da so njihove peči edinstvene in drugačne. Opisali so jih kot praktične prenosne krušne peči, s čimer se strinjamo. Glede na to, da so na trgu samo dve leti, se nam zdi izjemno, da se peči prodajajo tudi v Nizozemsko in Belgijo. Njihov največji cilj je, da osvojijo tudi trg v Ameriki. Razkrili so nam tudi, da želijo razviti bluetooth peč, saj vedo, kako je, ko primanjkuje časa in verjamejo, da bi bilo to v veliko korist. Pri razvoju peči so naleteli na kar nekaj problemov in tudi v bodoče jih pričakujejo. Potrebno bo veliko vloženega truda in časa, saj so že na začetku imeli nekaj težav, ker so bile peči brez gorilnika in niso prišle v poštev. Kljub temu so zagrizeno nadaljevali z delom in postali zelo uspešni. Trenutno delajo na barvanih pečeh, saj se njihovo nadgrajevanje nikoli ne konča. Lahko vidimo, da kot podjetniki zelo radi poskušajo nove stvari. Stvari radi odkrivajo iz svojega vidika s pomočjo nasvetov. Kljub temu, da dobijo par dobrih nasvetov, si radi nabirajo svoje izkušnje, tako kot je rekel Grega: » …
jaz si rad skusin stvari na svoje kože, take če se je ove speka na ogje, se mo jaz tude ša, samo teko ka vidin, kak je.« (… rad občutim stvari na svoji koži, tako da če se je on opekel, se bom tudi jaz, samo zato, da vidim, kako je).
Prepričani smo, da gre ravno zato njegovemu podjetju tako dobro, najbolj pa nam je bilo všeč, da so realisti, hkrati pa ohranjajo smisel za humor.

Avtor: ekipa Boom boom Glowin’

Živijo, moje ime je EMA, kako ti lahko pomagam?

Preskoči na vsebino